Αρχές σχεδιασμού και κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικών λογισμικών για την αυτομάθηση της νέας ελληνικής ως ξένης γλώσσας
Περίληψη
Στόχος της παρούσας διατριβής είναι o προσδιορισμός των σχεδιαστικών αρχών και η πρόταση μιας τυπολογίας κριτηρίων αξιολόγησης των σύγχρονων εκπαιδευτικών λογισμικών που απευθύνονται σε ενήλικες σπουδαστές και καλύπτουν τις ιδιότυπες ανάγκες της αυτομάθησης (self-learning) στην ξένη γλώσσα (ΞΓ). Αφετηρία για το όλο εγχείρημα αποτέλεσε η διαπίστωση ότι η δημιουργία τέτοιων περιβαλλόντων μάθησης συνιστά αναγκαιότητα για τις λιγότερο ομιλούμενες γλώσσες, όπως η ΝΕ, δεδομένου ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η δυνατότητα επαφής με τη γλώσσα-στόχο και συστηματικής εκμάθησής της περιορίζεται (και ενδεχομένως να εξαντλείται) μέσω της πρόσβασης στα περιβάλλοντα αυτά. Οι παραπάνω λόγοι σε συνδυασμό με την ισχνή παρουσία τέτοιου είδους συστημάτων τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά επέτειναν την ανάγκη διερεύνησης αυτού του πεδίου.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.