Συμβολή στη μεθοδολογία εκμάθησης πληκτροφόρων οργάνων για παιδιά προσχολικής ηλικίας.: μία εικονογραφική μέθοδος πιάνου.
Περίληψη
ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΠΛΗΚΤΡΟΦΟΡΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΙΑΝΟΥ.ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ 77 ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 4 ΕΩΣ 6 ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΥΧΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΔΥΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΑΡΜΟΝΙΟ -Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ RAYNAND-ZURFLUCH KAI H ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΘΕΟΧΑΡΑΤΟΥ-ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΕ ΑΡΜΟΝΙΟ.ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΜΗΝΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ ΑΡΜΟΝΙΟ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ WPPSI KAI ΣΕ ΜΙΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΦΩΝΗΤΙΚΗ.ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΑΤΟΥ-ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΝ 2,4 ΦΟΡΕΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (R-Z).ΣΤΗΝ ΟΤΠΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
PURPOSE OF THE PRESENT INVESTIGATION WAS THE CONTRIBUTION TO THE METHODOLOGY OF LEARNING MUSIC INSTRUMENTS WITH KEYBOARDS FOR CHILDREN OF RPESCHOOL AGE DUE TO AN ORIGINAL AND MODERN ICONOGRAPHIC METHOD OF PIANO.THE SAMPLE OF THE INVESTIGATION WERE 77 CHILDREN OF AGE BETWWEN 4 AND 6 FROM PRESCHOOLS OF ATHENS.THESE CHILDREN WERE CHOSEN RANDOMLY IN TWO EXPERIMENTALS GROUPS AND WERE TAUGHT KEYBOARDS-THE FIRST TEAM WITH THE RAYNAND ZURFLUH METHOD AND THE SECOND TEAM WITH THE THEOHARATU-ANDREOPULU METHOD AND ONE TEAM OF CONTROL WHICH WERE NOT TAUGHT KEYBOARDS.AFTER THE COMPLETION OF THE FOUR MONTH APPLICATION OF THE METHODS THE SUCCESS OF THE CHILDREN WAS VALUED OF THE TWO EXPERIMENTAL TEAMS IN KEYBOARDS,AND ALSO THE SUCCESS OF ALL CHILDREN IN THE OPTIC- CINETIC TRIAL OF WPPSI AND IN A SELF-MADE ACOUSTIC-PHONETIC TRIAL.THE FINDINGS SHOWED THAT THE CHILDREN THAT WERE TAUGHT WITH THE METHOD OF THEOHARATU-ANDREOPULU HAD 2,4 TIMES HIGHER STANDARDS FORM THE CHILDREN OF THE TEAM (R-r).I THE ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (12.01 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.