Η βρογχοκυψελιδική έκπλυση (BAL) σε ανοσοκατασταλμένους ασθενείς με ευκαιριακή λοίμωξη.: αξιολόγηση της διαγνωστικής και προγνωστικής της αξίας.
Περίληψη
THE PURPOSE OF THE PRESENT STUDY WAS TO PROVE THE DIAGNOSTIC VALUE OF ΒΡΟ BRONCHOALVEOLAR LAVAGE (BAL) IN IMMUNOCOMPROMISED PATIENTS,EXCLUDING AIDS,WHO SUFFERED FROM RESPIRATORY INFECTION,AS WELL AS THE PROGNOSTIC EVALUATION OF CERTAIN ELEMENTS OF BAL IN CONJUCTION WITH THE INFECTION AND THE OUTCOME OF THE DISEASE.OUR STUDY INCLUDED 69 IMMUNOCOMPROMISED PATIENTS,EXCLUDING AIDS,WHO SUFFERED FROM RESPIRATORY INFECTION.ALL PATIENTS HAD BAL WITH 200ML OF NORMAL SALINE OF WHICH 40% TO88% WAS REDRAWN.THE DIAGNOSTIC OUTCOME OF BAL WAS 85.5% AND THE PREDOMINENT CAUSE OF INFECTION WAS PNEUNOCYSTIS CARINII IN 42% OF THE CASES.ANALYSIS OF CELLULAR TYPE OF THE BAL SHOWED THAT PNEUMONIA DUE TO PNEUMOCYSTIS CARINII (PCP)WAS ACCOMPANIED BY REDUSED NUMBER OF MACROPHAGES IN THE BAL (38.8%+-15.5%) WITH A SIMULTANEUS INCREASE OF THE POLYMORPHANUCLEAR AND LYMPHOSYTES.PREDOMINANCE OF LYMPHOSYTES CONGRARED TO POLYMORPHONUCLEAR CELLS IS COMBINED WITH BENING OUTCOME WHILE PREDOMINANCE OF POLYMORPHO ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.31 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.