Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (1934-1982)
Περίληψη
Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΔΙΕΡΕΥΝΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (1934-1982). ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΩΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΛΕΓΜΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. ΑΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ: Α) ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΚΡΟΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Σ'ΕΝΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ Β) ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΗ Ζ.Π.Α.Ι. Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΗΣ Ζ.Π.Α.Ι ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ: Α)1934-1949, Β)1950-1963, Γ)1964-1966, Δ)1967-1974 ΚΑΙ Ε)1975-1982. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΗΣ Ζ.Π.Α.Ι., ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
THIS STUDY EXAMINES THE IDEOLOGICAL AND POLITICAL FUNCTIONS OF PEDAGOGICAL ACADEMIES IN GREECE. SPECIFICALLY IT INVESTIGATES THE CASE OF ZOSIMEA PEDAGOGICALACADEMY OF IOANNINA (Z.P.A.I). THE AIM OF THE DISSERTATION IS TO SHOW HOW THE PEDAGOGICAL ACADEMIES AS EDUCATIONAL INSTITUTES WORK WITHIN A SPECIFIC NETWORK OF IDEOLOGICAL AND POLITICAL RELATIONS AND ALTERNATIVES. THIS IS ATTEMPTED: A) THROUGH A MACRO-LEVEL ANALYSIS WHICH IS SUPPORTED IN A THEORETICAL FRAME WITH AN EMPHASIS IN THE RELATION OF STATE AND EDUCATION AND B) THROUGH A MICRO-LEVEL ANALYSIS EXAMINING TEACHERS' EDUCATION IN ZOSIMEA PEDAGOGICAL ACADEMY OF IOANNINA. THE RESEARCH METHODOLOGY IS BASED ON THE QUALITATIVE AND QUANTITATIVE CONTENT ANALYSIS OF MINUTE-BOOKS PROFESSORS ASSOCIATION OF Z.P.A.I, DURING THE PERIODS: A)1934-1949, B)1950-1963, C)1964-1966 D)1967-1974 AND E)1975-1982. THE FINDINGS OF THE STUDY INDICATE THAT TEACHERS EDUCATION IN Z.P.A.I IS CHARACTERIZED BY A STRICT CENTRALIZED FUNCTION WI ...
περισσότερα
![]() | Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά |
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.