Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Συγγραφέας" : Γρίβα, Αναστασία Ι.
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2019Data-driven innovation in shopper marketing: a business analytics approach for visit segmentation in the retail industryΓρίβα, Αναστασία Ι.