ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΚΟΗΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΤΡΙΣΩΜΙΑ 21 (ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN) ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ
Περίληψη
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN - ΤΡΙΣΩΜΙΑ 21 Η ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕΝΗ ΜΙΚΡΗ Η ΜΕΤΡΙΑ ΒΑΡΗΚΟΙΑ ΑΦΟΡΑ ΣΥΧΝΑ ΠΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΩΤΟΣ. ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΜΒΑΘΗΣΗ ΒΑΡΗΚΟΙΑΣ ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑΣ ΗΣΑΝ Η ΣΤΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΡΙΝΟΦΑΡΥΓΓΑ, Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΝΟΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΜΥΓΔΑΛΩΝ Η ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΥΣΡΑΧΙΑΚΗΣ ΣΑΛΠΙΓΓΑΣ, Η ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΟΡΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Η ΜΕΛΕΤΗ ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΑΚΟΗΣ ΣΕ 120 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΑΚΟΥΟΜΕΤΡΙΑΣ-ΤΥΜΠΑΝΟΜΕΤΡΙΑΣ-ΛΗΨΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
120 CHILDREN WITH DOWN'S SYNDROME WERE EXAMINED DURING THE PERIOD 1988-1990. CLINICAL EXAMINATION INCLUDED OTOSCOPY, TYMPANOMETRY, ACOUSTICAL REFLEXES, PURE-TONE AUDIOMETRY AND EVOKED RESPONSES WERE TAKEN. THE OBSERVATIONS MADE CONCERNING MINIMAL AND AVERAGE DEGREE OF HEARING LOSS PERTAINED TO THE CONDUCTION TYPE HEARING LOSS. DIAGNOSTIC METHOD INCLUDED BOTH OBJECTIVE AND SUBJECTIVE TESTING IN CONJUNCTION WITH RELEVANT CROSS-CHECKS AND COMPARATIVE ANALYSIS OF THESE RESULTS.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.13 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.